Régóta sejtem, hogy én nem lehetek banki alkalmazott Svájcban. Nem, az nekem nem adatik meg... Ha eddig néha-néha azért fel is csillant a remény - hogy mégis -, most mindörökre kihúnyt a fény. Kész, vége, roló le.

Az első benyomás a döntő - ezzel a mottóval dolgozta ki az UBS svájci bank alkalmazottai számára a 43 oldalas öltözködési kódexet, amely nemcsak a felsőruházattal, hajviselettel, kézápolással kapcsolatos kívánalmakat részletezi, hanem az alsónemű milyenségét is szabályozza. - írja a profitline.hu.

Őrültekkel ugyanis egyszerűen nem vagyok hajlandó együtt dolgozni.
Nincs az a pénz! Sem HUF, sem CHF.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozgaz.blog.hu/api/trackback/id/tr742519324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mig8 (törölt) 2010.12.16. 21:06:02

Azért én kíváncsi lennék, hogy mi vette őket arra, hogy az alsóneműről is írjanak. :-)

Melyik az a szitu, amikor lekerül a felsőruházat egy banki alkalmazottról?

bluemoon · http://mondomamagamet.blogspot.com 2010.12.17. 00:10:33

Nem mintha itthon nem lenne dress code! A kivágott orrú cipők tilalmazottsága, a télen nyáron harisnya viselési kötelezettség, vagy például a postai dolgozók blúza, és nyakba kötött kis kendői és egyebek.

A különbség talán csak az, hogy ott chf-ben meg is fizetik a dolgozót ahhoz, hogy az elvárt szinten öltözködjön. Valljuk be, nem lenne jó se egy fokhagymaszagú bankárfiú közelségében lenni, se egy derékig dekoltált bankos kisasszony bájait csodálni.
A világ "műveltebb nyugati felén" ( ahh de szépen szól:) pl. egy bíró nem járhat akár milyen kocsival.

Rám is furcsán néznek, amikor farmerban, sportcipőben pulóverben megyek dolgozni. De egyszerűen nem vagyok hajlandó kényelmetlen báli jellegű ruhákban dolgozni az irodámban, vagy tárgyalásra járni. Szerencsére már az ügyvédek is talárban tárgyalnak, úgyhogy már ez sem probléma. Persze szeretnék én is tiszta gyapjú kosztümben, hernyóselyem blúzban kényelmes bőrcipőben járni. De hát több oka van annak, hogy miért nem.

sing-lee 2010.12.17. 12:44:18

Na azért annyira nem szigorú az a dresscode ahogy olvastam.
Annyiért amennyit ott fizetnek egy bankárnak én vállalnám. De nem hiszem hogy nekem ott valaha is állást ajánlanának :)

aJeti 2010.12.17. 13:54:17

szóval a svájci bankokban a női alkalmazottakon málnaszínű a csirkebugyi. :D

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.12.18. 09:39:47

Először is jó a kép! Meg is lepődtem amikor megnyitottam a blogot. :D

Másodszor meg én is dolgoztam számtalan olyan munkahelyen ahol volt öltözködési előírás. A 90-es éveskben a munkáltatók általában meg is fizették (mert akkor adókedvezménnyel járt). Emlékeszem, hogy kb. a havi junior fizetésem négyszeresét költhettem egy évben ruhára amit számlák igazolásával meg is térítettek. Talán akkor akalult ki ez a puccos stílusom :)

Most már senki sem téríti meg nekem, de úgy fogom föl, hogy ez a beruházás megtérül. A self- marketing része, hogy szép cipőben szép táskával szép órával talán elhiszik, hogy ez a nő biztos jó szakember ha már ezt is megengedheti magának. :)
süti beállítások módosítása