Hír vagy hirdetés?
2010.07.09. 09:32
A szokásos reggeli blog és lapszemle kapcsán botlottam ebbe a cikkbe (?) a vg.hu-n. Muszáj volt kinyitnom, annyira provokatív a címe: "Az OTP-vásárlók 90 százaléka veszíteni fog". Ráadásul az idézőjelek azt sugallják, hogy ezt valaki mondta, az olvasó meg joggal hiheti azt, hogy biztosan valami okos ember és a cikket elolvasva majd megtudja, hogy miért is gondolja ezt az a valaki.
Nos, megtudja. Azért fog veszíteni, mert nem a Tradernet Gobal tanfolyamán tanulta a tőzsdézést, illetve nem rajtuk keresztül bonyolítja tőzsdei ügyleteit. Mondta ezt az éppencsak piacra lépett cég elnöke egy konferencián. Meg hogy pár százról egymillióra emelné ügyfelei számát a magyar piacon. Gondolom például így, hogy egy szakmainak tűnő cikkben hirdet, miközben azt igyekszik elhitetni, hogy ez nem is hirdetés, hanem hír.
Vajon tényleg ennyire megvezethetőek lennénk?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bluemoon · http://mondomamagamet.blogspot.com 2010.07.11. 20:22:38
(persze a nagytöbbség az is, de aki nem, az legyint és nem hiszi el már azt sem, amit a saját szemével lát)
erről jut eszembe: A feleség váratlanul hazaérkezik, és a férjét ágyban találja egy vörös bombázóval. Mire a férj, szivem, szivem nekem higyj, ne a szemednek!
Utolsó kommentek