Tegnapi vizsga

2010.07.02. 10:37

A tegnapi vizsgáztatás volt az utolsó (utóvizsga) ebben a vizsgaidőszakban. Juhúúú!

Tudom, hogy egy év múlva lesz újra esedékes, de már most szólok: aki nem tudja a vizsgán, hogy a monetáris politika intézményi felelőse a jegybank, a költségvetési politikáé pedig a kormányzat, az be se jöjjön! Grrrr!

És egy tanács vizsgáztató kollégáknak: ne vizsgáztass visszhangos tanteremben, mert minden kérdést minimum 2,5-szer kell feltenned!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozgaz.blog.hu/api/trackback/id/tr142124887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.07.02. 11:58:56

tanár úr, kitört a nyári szünet! :-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.02. 13:24:24

Hivatalosan is Holiday!!!! :))))
És hány embernek kell megjegyeznie a jövő évre vonatkozó dolgokat? Mennyire szigorú a tanár bácsi? ;)

vagyok, aki vagyok... 2010.07.02. 13:49:06

nyilván csaka visszhang miatt :)

és boldog szünidőt! :D

kozgaztanar 2010.07.02. 15:13:14

@irkafirka: jaja! :) bár annyi intézendő és megírandó gyűlt össze, hogy ihaj... de azért majd adok a pihenésnek is.

@Enchantée: nem tudom pontosan, talán 20 körül lehetnek, akiknek újra fel kell venniük. a vizsgán azért eléggé...

@vagyok, aki vagyok...: most csak azért. majd ha viszem le a gyerkőcöt Balcsizni, akkor. A komp miatt. Szereti. :)

vagyok, aki vagyok... 2010.07.02. 19:00:46

@kozgaztanar: mi is állandóan kompozunk. még mindig :)
süti beállítások módosítása