Kiegészítő termékek

2010.10.03. 12:45

Comlpementary goods in English.

Olyan termékek, amelyek kereszt-árrugalmassága negatív (nyilván az  egymással való kereszt és nem a mással való kereszt). Vagy ha még nem tanultunk a kereszt-árrugalmasságról, akkor lehet azt mondani, hogy szokásosan együtt fogyasztjuk őket, vagy azt, hogy a fogyasztás során kiegészítik egymást, vagy azt is lehet, hogy ha az egyik ára emelkedik (csökken), akkor a másik kereslete csökken (emelkedik).

De olyanokat nem mondunk, hogy "ha az egyiknek növelik az árát, az a másikra nincs hatással", vagy hogy "azok a termékek, amit amiket! egy hozzá kapcsolódó termék nélkül nem vesznek meg", vagy hogy "olyan termékek, melyet melyeket! egy másik termék helyett azonos célra tudunk felhasználni", meg azt sem, hogy "azok a termékek, amelyeket ki lehet cserélni", és azt sem, hogy "csak az adott termékkel használható".

Pláne nem írunk ilyeneket a dolgozatban...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozgaz.blog.hu/api/trackback/id/tr702341427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.03. 12:57:53

Első ZH-k? :))))
Ne légy már ennyire morcos...

aJeti 2010.10.03. 13:22:51

menjetek szavazni :D

vagyok, aki vagyok... 2010.10.03. 14:17:16

:DD

@aJeti: rendes állampolgár vagyok és mégsem szavaztam érvénytelenül... nem baj? :D XXXXXXX

díva naíva 2010.10.04. 11:31:47

nagyon hasznos :)) majd ha nem leszek mérgezett egér én is mesélek neked az én óráimról :))

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.10.04. 19:02:58

Mifelénk az ifjak a rubrikákból nyulat, medvét, és malacot csináltak.
süti beállítások módosítása