No comment

2011.05.13. 12:29

Egyre több hallgató e-mail-ben kérdezi meg tőlem, hogy "hány pontom lett az első ZH-n?" vagy "miből írunk pénteken?", ahelyett, hogy a csoporttársát kérdezné meg, hogy miből írnak, illetve, hogy a pontszámait a szemináriumon - esetleg a fogadóóra időpontjában - személyesen tudakolja meg.

Gyorsan leszögezem, hogy szeretem az internetet és minden információs és kommunikációs technológiának helye van az oktatásban. De. De mint már korábban írtam, az oktatási intézmények továbbra is csak a hagyományos kapcsolattartási módokat fizetik meg (várják el, illetve írják elő), úgyhogy részemről ennyi (meg egy bambi):

"Kedves Hallgatók!
A továbbiakban a gyakorlathoz, feladatokhoz, elért pontszámokhoz, stb. kapcsolódó kérdéseiket kérem személyesen tegyék fel a szemináriumon! Az ilyen témájú e-mail-ek megválaszolására a péntek délelőtti fogadóórám keretében fogok sort keríteni a jövőben."

Ja, és mostanában nincsenek kommentek. Kár.

 

Szerző: kozgaztanar

6 komment

Címkék: oktatás

A bejegyzés trackback címe:

https://kozgaz.blog.hu/api/trackback/id/tr592900488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2011.05.13. 22:54:50

na majd most én jól bekommentelek ide neked... :-)
egyébként meg csakazértsem, mert én most épp nemsulis vagyok, és különbenis ezeket megoldottuk mindig csoporton belül, szóval, hány éves a kapitány?

csibebe 2011.05.15. 13:33:44

Csak én emlékszem úgy, hogy régen rugalmasabb voltál :D?

kozgaztanar 2011.05.15. 18:42:44

@csibebe: régebben kevesebb hallgatóm volt

bluemoon · http://mondomamagamet.blogspot.com 2011.05.16. 21:30:48

Nekem igazolásom van...:) Még holnapig az Adria partján üldögélek, jelenleg Razanjban, vacsora után, mostmár ugyan hűvös, szeles időben, de akkor is tengerillatban, és két gondtalan, net és mobil telefon mentes hét után. :D

kozgaztanar 2011.05.17. 10:45:10

@bluemoon: ezek szerint az off line élet is élet! sőt!! :))

aJeti 2011.05.17. 11:27:32

@kozgaztanar: sőt! de azért benézhetnél az fbre barátom :)
süti beállítások módosítása