Időzavar & update

2010.06.14. 11:31

Valami gáz van az fn.hu-n ...Olyan vissza a jövőbe (1-3) érzésem van, ahogy olvasom az gazdaság rovatban, hogy Megabüntetést kaphat az RTL és a TV2.

Nézem a dátumokat... fent az van, hogy 2010. június 14. (Vazul), ez eddig oké, én is így tudtam (Vazult nem tudtam). A cikk címe alatt viszont az áll, hogy 2001. január 1. WTF?
Ja, biztos elírás, mert a cikk úgy indít, hogy a Marketing & média legújabb számában ezt meg azt írják... Mondjuk fura, hogy 2008-as dátumok vanak a cikkben, sőt valami döntés is várható 2008 nyarán, de lehet, hogy mégsem, mert 2010. június 14-én erről a döntésről nem tudunk semmit. Pedig a cikk szerint a GVH 2008-ban egy évet adott magának rá. Hmm.
A lapszélen meg közben az megy, hogy ugyan még nem ért véget az év, de azért ... majd egy 2007-es adat, aztán így folytatja: 2008-ban a teljes tévés piac 7-8 százalékos bővülésre számíthat. A feltételes mód arra utal (az én olvasatomban), hogy 2008 a jövő. Ezek szerint 2007 nem ért véget? Az MTV bevételei kapcsán pedig ez szerepel: jövőre akár nőhetnek is az MTV bevételei, ugyanis az olimpia hagyományosan jótékony hatással van a közszolgálati televízió kereskedelmi eredményeire. Nálam az utolsó olimpiai játékok (nyári) megrendezésének éve 2008. Másnál?
Megnézem a cikk címét a böngészöben: http://www.fn.hu/media/20071211/megabuntetest_kaphat_rtl/. Aha. 2007. 12. 11-ei feltöltés.

Összegezzük az eddigieket: az fn.hu az aktuális gazdasági rovatban egy 2007. végén írt cikket közöl, anélkül, hogy az újraközlésre felhívná a figyelmet.

Szerintem ez egy megkésett áprilisi tréfa akar lenni vagy mi... Megnéztem a többi cikket is: az első mai, de a többi ugyancsak 2006-2007-2008-as. Varga menteni akarja az OTP-t, az EU tárt karokkal várja a magyar munkaerőt, drágulást hoz a március (?!), stb.

Hahó! Szerkesztő Nénik/Bácsik! Valaki tegye már helyre a dolgokat, pls!

(minden rovat visszaállt 2007 végére, 2008 elejére)

 

Jelentem helyreállt a világ és az fn.hu rendje. Modhatnám, hogy közöm volt hozzá. De nem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozgaz.blog.hu/api/trackback/id/tr282080474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mákvirgács 2010.06.15. 10:31:04

Hm... ez a fránya fluxuskondenzátor ;)..
süti beállítások módosítása