Ausztria

2010.03.05. 10:09

Ausztriát sokáig elkerültem - a nyolcvanas évek végén persze engem is vitt Anyukám és a busz, hogy életemben először a Máriahilferen sétálva dobozból! sört kortyolva megízleljem a Nyugatot (emlékszem a cipőmben bújó 50 dollárra...) -, olyan átutazomrajtad ország volt számomra. Ez a helyzet mostanában megváltozott. Családdal, pihenni zseniális uticélnak bizonyult ugyanis. És közben rájöttem valamire: Ausztria működik. Austria works.

Amikor februárban megérkeztünk - a kiscsajjal ketten - elég gyorsan bajba kerültünk (alapvetően én): az autó beadta a kulcsot. Kampec. Konkrétan a Spar parkolójában, délután fél háromkor, 11 kilométerre onnan, ahol a leányzó éppen síelt esett-kelt a hóban és várta, hogy egy óra múlva apa ott lesz a sípályánál. Nem kicsit lettem ideges.
Telefonáltam. A szálloda igazgatója jött el értem. Másnap a recepciós hívta az autómentőt. A ságra autó a szállodához jött értem, elvitt az autónkhoz, majd miután nem tudott vele mit kezdeni és elvontatta a legközelebbi márkaszervízbe (22 km) hazavitt. Harmadnap a szállodából többször felhívták nekem a szervízt, és délután az egyik alkalmazott elvitt a szálloda furgonjával, hogy átvegyem az elkészült autót. Mindezt extra díjak felszámolása nélkül. Kedvességből. Hogy szorult helyzetemben jobban érezzem magam. Hogy máskor is náluk szálljunk meg. Máskor is náluk fogunk.

Az a jó hír, hogy időnként Magyarország is működik. A vontatásért ott kifizetett összeg tegnap érkezett meg a számlámra. Attól a társaságtól, ahol az esetleges autómentés szolgáltatás itthon fizetve van (biztosítás jelleggel). Két hét alatt, két telefonálás, egy számlaelküldés, egy e-mail-es bankszámlaszám-megadás után. Simán, egyszerűen, ügyfélbarát módon.
Az a rossz hír, hogy Magyarország csak időnként működik.

 

en.wikipedia.org/wiki/Austria
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozgaz.blog.hu/api/trackback/id/tr421810889

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Echar un vistazo aquí 2017.12.08. 19:15:21

Lehetsz elegáns sportcipőben is! - Stíler blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2010.03.05. 10:41:24

Tudom, nem vígasztal, de Ausztria sem működik mindig... és ahogy írtad, Magyaroszág sem működésképtelen mindig :)
süti beállítások módosítása