CRM (ügyes...)
2011.01.06. 12:01
Már nem is tudom, hogy hogy bukkantam rá erre a webes felületre:
A jövőben a Díjbeszedő küldeményeiben szeretnénk Önt értesíteni személyre szabott ajánlatokról és akciókról. Ezt csak az Ön - önkéntes és tájékozott - hozzájárulásával tehetjük meg. Miért jó ez Önnek? Egyrészt azért, mert a Terhelési Összesítőn elhelyezett ajánlat lényegretörő, az Ön igényeire szabott, és nem terheli a postaládáját és a környezetet, mint a kéretlen reklámok. Másrészt pedig azért, mert a Hozzájáruló Nyilatkozatot beküldők között értékes nyereményeket sorsolunk ki:
- 3 db, nettó 1 millió forintos készpénznyeremény
- 500 db, a 2010. évi legmagasabb összegű számlának megfelelő jóváírás (maximum nettó 10 000 Ft)
Mi a teendő?
Töltse ki az alábbi nyilatkozatot!
Valahogy ide keveredtem és jól elcsodálkoztam magam. Pozitív értelemben. A Díjbeszedő Holding Zrt CRM-et szeretne működtetni (személyre szabott marketinggel) és ehhez a fogyasztói adatait kéri, pontosabban a beleegyezésüket adataik használatához. Teszi ezt úgy, hogy egy remek ötlettel nyereményjátékot hirdet a hozzájárulásukat adók között. Ügyes! De tényleg. Nem tudom, hogy ki az ötletgazda, de gratulálok neki, akárcsak a kivitelezőnek, mert a honlap szép, könnyen áttekinthető, felhasználóbarát, stb.
Remélem nincs agyonvágva azzal, hogy hiányzik mellőle az egyéb médiaeszközös támogatás.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
sing-lee 2011.01.06. 12:38:14
Ha neked ez megér egy lehetséges millát akkor hajrá.
De nekem már attól is herótom van amikor a céges!!! telómon zaklatnak, személyre szabottan, úgy hogy a nevemet is tudják. Szóval én kihagyom :D
Utolsó kommentek