Generációk

2010.09.28. 14:38

Mondom ma a szemináriumon, hogy látom, hogy gólyatábor afterparty lesz, meg, hogy Fonyódligeten voltak táborozni, ugye? És hogy igen, én is voltam ott párszor, még úttörőként úttörőtáborban...

Erre jött be ez a kedves megjegyzés:

"Ja igen, Anyukám is!"

Erre most mit mondjak? Who cares?!
The Who: My Generation.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozgaz.blog.hu/api/trackback/id/tr842329641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.09.28. 15:37:53

hááát, ez van...
nekem az tett be, hogy a bloggerina kartársnők egy része itt a lányom lehetne... maradjunk annyiban, hogy én már nem vágyom gólyatábor afterpartyra és van egy csomó olyan dolog az életemben, amire ők még csak vágynak.
de abba bele se kezdek, hogy én mit irigylek tőlük :D

mig8 (törölt) 2010.09.28. 17:17:31

elszóltad magad, ez van. :-)

ricardo 2010.09.28. 17:46:54

Anno egy napig bírtam a gólyatábort. Fogtam a cuccomat, aztán irány a Balcsi.

közgázhallgató 2010.09.28. 21:46:06

Menni vagy nem menni... :)

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.09.28. 22:13:17

Ilyenkor azt kell válaszolni, hogy "Igen, emlékszem, ő volt az örsvezetőm!":D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.09.29. 05:16:47

Én is menekültem anno a gólyatáborból, és dő előtt hazamentem. Anyám meg azt hitte, megerőszakoltak, mert telefonban nem tudtam elmondani, mi a szar benne, mert ott álltak a szervezők mellettem. Azóta sem vágyom ilyenekre, elég, amit hallok róla. Nem az én világom...
És csöppet sem irigylem a fiatalságtól! :)

kozgaztanar 2010.09.29. 09:11:50

@ricardo: @Enchantée: mi volt benne a "sz.r"?

nekem anno jó volt. az egyik csoporttársnőm utólag bevallotta, hogy a vonatnál azt gondolta rólam, hogy ez a szakadt csöves csak véletlenül keveredett melléjük :)

ricardo 2010.09.29. 17:35:52

@kozgaztanar: Valahogy nem volt kedvem >>indián<< lenni. Meg >>Ülő Bika<< feliratot hordani a homlokomon egy hétig. Nem így neveltek. Kocsmázni viszont vannak jobb helyek is mint Terény. :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.09.29. 18:45:32

@kozgaztanar: Nem az én világom a piáljunk, bagózzunk és szexeljünk korlátlanul és meggondolatlanul variáció. Koedukáltan 60 fős katonai sátorban, menstruálva, a pasiknak (annak a negyedannyinak) ugyanannyi mosdó, mint a lányoknak, sorbanállás a fürdésért, csak hidegvízben zuhanyzás, miután napközben krumliásás volt a meló, a kaja csupa zsíros, cummogós moslék, a budi az erdő szélén, ahonnan pár méterre lődöztek a vadászok. Kb. ennyi. :))))

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.09.29. 20:29:50

@Enchantée: Éééééljen. Előre is.:D Bár ezekről mind tudtam, kivéve a krumpliásást.:P

díva naíva 2010.10.04. 11:48:41

Nyugtasson a tudat, én meg olyan órákon ülök, ahol a tanárok velem egykorúak :DD
süti beállítások módosítása