Mi kell a nőnek?

2010.09.07. 10:22

Mármint Mel Gibsonon kívül, úgy értem... Sokszor belefutottam mostanában a Femina.hu televíziós reklámfilmjébe. (Igen, tévénézés közben, nem pedig úgy, hogy este kocogtam és szembejött.) Nagyon nyomulnak... Rákerestem, és találta egy augusztus végi Kreatív Online hírt a fent említett női portál arculatváltásáró.A reklámfilben egy fiatal lány látható, aki azt mondja, hogy a Femina.hu olyan, mint ő. Vagy valami ilyesmi. A lényeg (a mondanivaló) az, hogy neki való, mert róla szól, olyan mint ő. Értjük.

Kíváncsi ember vagyok, sok minden érdekel, gondoltam megnézem magamnak ezt az online magazint, hátha megtudom, hogy milyen is egy fiatal lány, mi érdekli, mi kell neki?

Megnéztem. Mondom, hogy mi érdekli (ezek a rovatcímek): fogyókúra & fitnesz, utazás, gyerek, szex & szerelem, szépség & divat, recept, egészség, ezotéria, otthon, terasz, sztár. Ennyi. Politika? Közélet? Társadalom? Gazdaság? Üzlet? Ugyan már!

A jó női magazinban van egy szexi focista (képekkel), 10 tipp, hogy hogyan csábítsuk el a kiszemelt hímet, 5 ok, hogy ezt ne a munkahelyen tegyük, egy kis sszösszenet arról, hogy hogyan készüljünk fel a szülésre (egy arról, hogy hogyan éljünk teljes életet gyermekvállalás nélkül - az egyensúly végett), horoszkóp, sorselemzés, cikk a szerencseszámokról, receptek, egy tuti fogyókúrás izébigyó, meg hogy hogyan varázsoljuk otthonosabbá laptopunkat/szobánkat/szemüvegünket.

A többi a férfiak sportja. Nézd már, én meg azt hittem, hogy túl vagyunk a női emancipáción! Úgy látszik tévedtem. Ja, hogy vannak nők, akik vállalatokat irányítanak? Vannak, akik országokat vezetnek? Vannak, akik közösséget szerveznek, opciós ügyleteket kötnek, CHF árfolyamot figyelnek, beosztják jövedelmüket, kezelik befektetéseiket, részecskét gyorsítanak és hősi halált halnak Afganisztánban (R.I.P.)? Ez nem számít. Jobb nem is beszélni róluk, rendes nő nem foglalkozik ilyesmivel.

Gondolom a Fenina.hu (és hogy ne legyek igazságtalan a Feminával, róluk beszélek, de az összes női portálra/magazinra gondolok) szerkesztősége (tulajdonosai) szerint ők dezertáltak a "női világból". Árulók. Vagy mi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozgaz.blog.hu/api/trackback/id/tr832277136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.09.07. 11:10:32

Nekem Mel Gibson nem kéne. Meg az ilyen "női" lapok sem. Lassan már semmi sem kell.

kozgaztanar 2010.09.07. 13:53:09

@Enchantée: na, mi ez a búslakodás? :(

MakkosMaria 2010.09.07. 18:56:12

off (itt);
emlekeztek itt a nyari posztra/beszelgetesre arrol, hogy mit is kene tanulni mindenkinek az egyetemen? Mankiw szerint : kozgazdasagtant, penzugyet, statisztikat es pszichologiat.
(www.nytimes.com/2010/09/05/business/economy/05view.html)

vagyok, aki vagyok... 2010.09.08. 09:04:56

te, hol ebben a közgazdaságtan? ja, hogy azért néz ki így egy női magazin, mert erre van igény? :D vajon egy ilyen lap alkalmazkodik az igényekhez, vagy alakítja azokat? kéne valami felmérés...

kozgaztanar 2010.09.09. 10:24:04

@vagyok, aki vagyok...: hát hogy-hogy hol? ÉN vagyok benne a közgazdaságtan! :DD

aJeti 2010.09.09. 11:58:57

mel gibson szar. igaz, bruce? :D

szóval a többivel egyetértek. gondolom nem ciki ha bólogatok, meg aztán jól is esik.

kozgaztanar 2010.09.09. 12:51:46

@aJeti: nálatok is? nálunk most éppen nem, de tegnap este eláztam, mire hazakeveredtem.

díva naíva 2010.09.09. 22:39:08

nos az emancipált nők nem olvasnak feminá-t (bevallom, nem is tudtam a létéről :)) akit érdekel a gazdaság, még ha nő is, nem rest hvg-t és hasonlóakat olvasni :))

jajj meséltem, hogy benne voltam a haszon magazinban? :))

kozgaztanar 2010.09.10. 09:51:14

@díva naíva: tényleg? még nem! meséld el, beteszem posztba!

díva naíva 2010.09.11. 22:07:27

@kozgaztanar: majd egyszer :) fotós jött Pestről, kicsit lámpalázas voltam, még jó, hogy az interjú úgy készült, hogy nem tudtam, hová készül :)) ott még elég laza voltam :)

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.09.11. 23:13:43

Hümm. Én mint ifjú (:P), elmondhatom, hogy ez az én korosztályom se érdekli. Az ilyen oldalak a sztereotípiák miatt íródtak, otthon unatkozó háziasszonyok számára. Mert ők fogyni akarnak, horoszkópot, szekszi focistákat. A másik millióval, aki rohadtul nem ebben a világban él, nem tudnak mit kezdeni. Mit írnának? Nem lenne pláne.
Pedig nők találták fel az ablaktörlőt, a mosogatógépet, az eldobható pelenkát, a tipp-exet, a golyóállómellényt.:D Több nem jut eszembe hirtelen.
Ti, van olyan nő, akinek még bejön Mel Gibson??

kozgaztanar 2010.09.12. 11:06:18

@.bia: hááát, ha lenne 1 millió, aki nem abban a világban él, akkor lenne nekik online vagy offline magazin is, nem? azért az már piac! Akkor viszont miért nincs?

A Te korosztályod mit olvas a neten? Mármint a facebook üzenőfalon kívül? :))

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.09.13. 18:15:22

@kozgaztanar: Miért, miért.. Még mindig a sztereotípiák miatt. Ahogy nincs "homina"-oldal se.

Júúúúúj, ez csúnya volt.:D Akár hiszed, akár nem, én június végén regisztráltam fel. Egyébként.. Hát az én blogomat, mi mást!!;) Komolyra fordítva a szót, ami engem illet, zene témájú írásokat, filmkritikákat, iparművész-interjúkat, művportálon kortárs költők verseit, novelláit, meg festészeti, rajzolási fórumokat. Ennyi, azt hiszem. Ja meg az Origo Természet részét. És folyton festmények, grafikák, plakátok, fotók után kutatok, de az nem olvasás:)
Kielégítő volt a válasz??:D
süti beállítások módosítása