Diák írja ... ismét

2010.05.04. 11:25

Az egy dolog, hogy nem tanulnak (a büdös kölkök!), de ráadásul saját magamat szivatom, mert azzal próbálom ösztökélni őket, hogy növelem a számonkérés gyakoriságát. Aztán persze ki is kell javítanom... Grrrr! Hát nem lenne egyszerűbb, ha simán tanulnának? De.

 

A legutóbbi ZH-ból pár gyöngyszem:

 

Termelési függvény: Megmutatja, hogy

(Sosem tudjuk meg, hogy mit.)

Üzemszüneti pont: Az a pont, amikor a termelés és a munka megegyezik.

(Ööö..., ha 10 munkás és 100 zacskóstej megegyezik, vajon miről egyeznek meg?)

Fedezeti pont: Az összbevételből kivonjuk az összköltséget.

(Nem. Az a profit.)

Isocost egyenes: Azonos jövedelmi szinten lévő fogyasztói kosarakat köti össze.

(Ööö... isocost - vállalat. Nem háztartás, vállalat!)

Fedezeti pont: Az a pont, ahol a vállalat maximális profitot termel.

(Nem. Az a profitmaximum.)

Isocost egyenes: isocost görbék, pontok halmaza

(Ööö... mi?!)

 

 

Szerző: kozgaztanar

5 komment

Címkék: oktatás

A bejegyzés trackback címe:

https://kozgaz.blog.hu/api/trackback/id/tr911973447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.05.04. 13:38:23

megbuktam. na jó, kettes :)
még szerencse, hogy ez nem kell a mukámhoz :)

irkafirka 2010.05.04. 15:33:18

ma én is írtam hülyeségeket, csak a kettes meglegyen címszóval... :-)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.05.06. 08:11:42

Úristen mi az az isocost? A többi megvan.:)

kozgaztanar 2010.05.06. 13:02:59

@barracud4: az azonos teljes költségű inputkombinációk halmaza :)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.05.06. 14:35:49

@kozgaztanar: aha, értem én , hogy gőzgép, de mi hajtja? :D :D
süti beállítások módosítása