Like

2011.01.10. 13:26

Próbálom beilleszteni azt az átkozott lájk gombot, de nem járok sikerrel...

Gondoltam legyen már valami technikai fejlesztés a blogon, de nem boldogulok. Ha valakinek ez alaphangon megy, akkor lécci, lécci, lécci!

Arra is gondoltam már, hogy lehet, hogy az a baj, hogy some like it hot és azért nem tudom simán a lájlokást, mert biztos én is benne vagyok a some-ban, és akkor valami lángoló lájk gomb kéne ide. Vagy nem tudom.

 

Szerző: kozgaztanar

2 komment

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://kozgaz.blog.hu/api/trackback/id/tr582573987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, vagy nem 2011.01.10. 19:10:58

megjelenítés - megosztások - pipálások, választások - MENTÉS
ha így csinálod és mégsem, akkor nem tudom...

kozgaztanar 2011.01.11. 12:14:22

@vagyok, vagy nem: köszi, működik! észre sem vettem, hogy itt is van ilyen (beépített), mindenféle kódbeillesztésekkel próbálkoztam - hiába.
süti beállítások módosítása