Reklámadó

2014.06.03. 10:25

Túl azon, hogy a konkrét adó nem más, mint az RTL Klub szívatása és egy újabb csapás a független médiára - ami az Alkotmánybíróság kommenteket érintő döntése és az Origó főszerkesztőjének kirúgatása után jól mutatja, hogy a kormány célja a véleményformálás totális kontrollja -, a reklámadó technikailag is ciki.

 

press_freedom.jpg

 

Olyan szöveget sikerült letenni az asztalra, amely szerint az interneten közzétett magyar nyelvű reklámok után is adót kellene fizetni, amely szerint a Facebook vagy a Google is adóalany lenne. Eleve kérdéses, hogy hogyan szedne adót a magyar kormány bármely, nem magyarországi székhelyű vállalattól? Pláne kérdéses, hogy mit akar kezdeni azokkal a multikkal, akiket még az USA kormányának sem sikerül adózásra bírnia

A jó adórendszer alapelveinek teljesülését illúzió számon kérni Magyarországon, de azért az mégis szembetűnő, ha olyan adót készül bevezetni az aktuális kormányzat, ami beszedhetetlen. Szembetűnő és ciki.

A véleményformálás totális kontrolljára törekvés pedig szánalmas.

 

A bejegyzés trackback címe:

http://kozgaz.blog.hu/api/trackback/id/tr816262302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.