Apa dolgozója

2011.01.04. 11:53

Mármint az enyém. Mert mint említettem ovi csak szerdától, minek okán szert tettem egy lelkes 6 éves tanársegédre. Mondjuk annyira nem strapálta magát, hogy segítsen... Elcsaklizta a pogácsámat, telerajzolta a táblát, majd elvonult a hátsó padba rajzolni. Később, amikor már unta magát, akkor elkezdte tekergetni a zenedobozát, táncolt, majd a gyűrűjét és a köveit mutogatta a hallgatóknak.

 

Erre mondják, hogy családias volt a vizsga.

Most a neten nyomul. Nem, nem posztot ír, azt én írok. Játszik. Itt.

Holnap már szólóban nyomom. Less fun.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozgaz.blog.hu/api/trackback/id/tr182559581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.05. 05:17:20

Éswa lehetett a kiscsaj! :)))
Amúgy meg örök élmény szülők dolgozójába járni... Én már csak tudom, én is szerettem, és kicsim is élvezi nagyon! :)))
süti beállítások módosítása