Kollégák

2010.09.21. 14:52

Kollégák vannak nekem számosan, pláne, ha nem csak azokat számolom, akikkel tantárgyilag járunk egy cipőben, hanem intézetileg, vagy még tágabban intézményileg. Mert hogy ő is itt tanít, ebben az intézményben, ahol én. Mert már miért ne lenne kolléga, aki ugyan más tárgyat tanít és másik évfolyamon, de mondjuk előttem van órája a teremben? Nyilván az.

Szóval vannak nekem kollégáim. Tudós, doktor kollégáim. Köztük az is, aki ma előttem használta a termet. Szemináriumot tartott benne, akárcsak én. Beszélt (gondolom) a diákokhoz, kicsit talán kérdezett is (nem tudom) és használta a táblát. Akárcsak én.

Ja nem, én csak használtam volna, ha az illető kolléga rendeltetésszerűen használja - táblára táblafilccel írunk ugye, és nem főúri passzióból, hanem a letörölhetőség végett -, de ezt sajnos nem sikerült neki megoldania, így én nem tudtam használni a táblát. Gondolom nem szólt neki (a kedves kollégának) senki, hogy olyan filccel írunk a táblára, amit azután le is lehet törölni. Magától meg ugye nem jutott eszébe ez a bagatell, csipp-csupp dolog.

Nem érdekes. Szóltam a takarító néninek, hozott vegyszert, lemosta. Végül is megoldódott, nem?

De.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozgaz.blog.hu/api/trackback/id/tr562312583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mig8 (törölt) 2010.09.21. 17:00:58

Ne húzd már fel magad mindenen! Biztos azt hitte, hogy az is lemosható...

Vagy csak a szivacs szivat :-)

vagyok, aki vagyok... 2010.09.21. 20:18:12

nem vagy te ideges mostanában egy kicsit?? :)

azé a kollegának szóljál, szóból ért az ember...

mig8 (törölt) 2010.09.21. 21:15:47

ez csak sima bosszúság. ennél van rosszabb is: ha a hátad mögött elkezdenek pletykálni rólad - még védekezni se tudsz ellene, mert mire megtudod, már senki nem fog neked hinni

vigike 2010.09.21. 23:11:42

nálunk a digitális táblákra írnak rendszeresen filccel, és bár whiteboardossal, de sajnos a digitális tábláról az sem jön le. Vegyszerrel is csak nehezen...

irkafirka 2010.09.22. 08:12:03

csak mióta belülről látom a dolgokat hiszem el, hogy tényleg ennyire hülyék az emberek, a felsőoktatásban, vazzeeee

aJeti 2010.09.22. 10:26:05

rachel se járt jól, amikor ross bajuszt rajzolt neki a repülőn.

kozgaztanar 2010.09.22. 15:08:31

és az szerintetek miért van, hogy nem törli le maga után a táblát? ő írt rá, de más törölje le? törném el a kezét az ilyennek!

ps: nem is vagyok ideges.

vagyok, aki vagyok... 2010.09.22. 15:15:24

@kozgaztanar: 1. pl. elfelejtette, mert pont az óra végén jött egy igen fontos hívása... ez esetben legközelebb valószínűleg letörli, 2. próbálta, de rájött, hogy elcseszte a filccel és nem tudta mit csináljon... ez esetben jól jön neki a felvilágosítás, hogy ezzel a filccel ne és ha mégis, akkor mi a teendő, 3. szarik bele... ez esetben nincs semmi teendő, mert úgyis mindegy, de ez egyelőre nem tudható.

és ezt csak azért tudom ilyen jól, mert van az úgy, hogy én is "elfelejtem magam után letörölni a táblát" :)

kozgaztanar 2010.09.22. 15:22:19

rád is szólnék, ha rendszeresen nekem kéne törölnöm utánad - a táblát :)

vagyok, aki vagyok... 2010.09.22. 15:33:24

@kozgaztanar: ááá, rendszeresen nem szoktam :) de tényleg, tanár bácsi kérem... *kétségbeesetten néz*

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.09.22. 23:43:00

Ajjaj. Mifelénk a drága interaktív táblára írtak alkoholos filccel.....

bkfhallgato 2010.09.24. 17:39:08

Egyébként nem tudom, hogy egy-két tanárt, mért nem tanították meg a számítógép,projektor használatára! Néha olyanok vannak...Sajnálom már néha ezeket a tanáraimat!:D

MakkosMaria 2010.09.24. 18:47:49

@bkfhallgato: bizony, ilyenek-olyanok vannak... de semmi problema, mi is gyakran sajnaljuk azokat a hallgatoinkat... legalabb igy megvan a kolcsonosseg :)
süti beállítások módosítása