Nyaralás

2010.08.24. 11:14

Mert ugye nyáron nyaralunk, télen telelünk... Sokat gondolkodtam azon, hogy írjak-e és ha igen, akkor mennyit is a családi nyaralásról. Mert ez ugye mégiscsak egy szakmai blog lenne, vagy mi. Azért pár benyomás, élmény, vagy éppen tapasztalat rögzítése gondolom belefér. Szerintem. Az olvasók meg vagy lájkolják, vagy nem.

Jelentem, nem értük el a teljes haszon (TU) maximumát a család teljes haszon függvényén (független változó a tengernél töltött napok száma), amely tény információ tartalma  esetünkben annyi, hogy jövőre hosszabb időre megyünk - ceteris paribus.

A pozitív eredményt nagy mértékben elősegítette a korábban is ismert és használt "délutáni alvás" elnevezésű szabályzó újbóli bevezetése - az illetékes hatóság szigorú felügyelete mellett. Továbbá a sikeres marketing ("tengernél tengeri kajákat eszünk"), amely lehetővé tette bizonyos új márkák piaci bevezetését. Nem elhanyagolható az innováció szerepe: a tengernél búvárkodni is lehet (sőt!), nem csak strandolni, valamint említésre méltó még a hosszú távú pénzügyi tervezés (inkább euronk maradjon - lásd síelés) és a fenomenális logisztikai megoldás (utazási nap = péntek) miatti maximum 5 perces várakozás - bármely irányban, bármely forgalmi csomópontnál.

Szép volt, jó volt.

Mit mondhatnék még? Hiányzik a tenger.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozgaz.blog.hu/api/trackback/id/tr192243417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.08.24. 11:24:57

Na, pont ilyen megfogalmazást vártam Tőled! :)
Örülök, hogy jó volt! :D

irkafirka 2010.08.24. 11:47:55

like :-) és nekem is hiányzik...

mig8 (törölt) 2010.08.24. 21:40:23

örülök, hogy kipihentétek magatokat! De azért igyekezz ne mindent a szakmád szemüvegén keresztül nézni, mert félreértésekhez vezethet. :-)

Nekem erről az jut eszembe, amikor Spanyolországban éltem. Barcelonán keresztülutazva láttam a rengeteg turistát, nyaralót. És nem értettem. Nagyon sok ember összezsúfolódva egy falatnyi helyre - én nem így képzelem a nyaralást. Oviedoban laktam és dolgoztam, onnan csak egy köpés az óceán, turista pedig alig. Na, annak aztán van varázsa! Melegen ajánlom mindenkinek! :-)))

bluemoon · http://mondomamagamet.blogspot.com 2010.08.25. 10:28:38

Lájkolom! :)
Különösen azt a (sőt!) Na azt lájkolom igazán.
süti beállítások módosítása