Balaton S(ou)trand

2010.07.08. 20:54

Sound nem volt. Viszont balatoni strand, na az volt! Ezért a késői poszt. Gyerekkorom a Balaton mellett telt, a busz fél óra alatt Lellén volt, igaz csak naponta háromszor ment oda-vissza, de azért úgy is jó volt. (Lám, van ami nem változik: a busz manapság is háromszor fordul.) Imádom. Nem volt ez mindig így. Volt az a huszonéves lenéző-fennhéjázó időszak (balga hübrisz), amikor minden jobb volt, mint a Balaton (mentségemre szóljon, hogy közben bejártam fél Európát). Aztán hozzászelídültem a tóhoz. Az utóbbi pár évben (a gyerekkel) egyenesen élvezem. Eddig azt hittem, hogy a gyerek miatt, de ő ma nem volt, és mégis. Szuper volt! Autó, 450 Ft-os strandbelépő, törölköző a fa alá, olvasnivaló, aztán be a vízbe. Jaj, de finom volt ma a víz! Pont ahogy szeretem: amikor elindulok, majdnem meggondolom magam (hideeeg!), de aztán szép lassan mégis befelé veszem az irányt és egyre jobb. Hűs szél, a víz és a szél simogat. A parton megszárít a nap. Hekk uborkával vagy lángos. Kinek-kinek kedve szerint. Víz, nap, szél. Jó volt. Nagyon jó.

Balatonlelle, Napfény strand. Melegen ajánlom.

Ma nincs közgazdaságtan.

 

Szerző: kozgaztanar

9 komment

Címkék: balaton én

A bejegyzés trackback címe:

https://kozgaz.blog.hu/api/trackback/id/tr132139387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2010.07.08. 23:19:38

Csak nem szünidő??? :))
Ezt a Balaton lenézős korszakot én is ismerem és én ugyan még tényleg a hideg Balcsiban mártóztam idén, de jövő hétvégén újra megteszem, önkormányzati strandon, ingyen óriás trambulinnal gyerek-szülő kánaán :)))

mig8 (törölt) 2010.07.09. 08:21:21

A nagyszüleimnek volt nyaralója a Balatonon, életem első 20 éve úgy telt, hogy minden nyarat jellemzően ott töltöttünk. Szép volt...

nekem sosem volt Balatonlenézős korszakom, csak az életem fordult másfelé. Eltöltöttem nyarakat Európában háromfelé és arra jöttem rá, hogy minden helyet lehet szeretni valamiért. A Balatont meg különösen :-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.09. 12:31:24

De jó volt ilyet is olvasni Tőled!!!! :))))
Én nagyszülőkkel nyaraltam sokat a Balcsin, szocreál vállalati üdülőkben. De szép is volt az!!!!
Gyerekkel nekem nem pihenés itt (sem) a nyaralás, de gondolom Ti hármasban nyomjátok, úgy azért más... :)))))

vagyok, aki vagyok... 2010.07.09. 14:40:03

közgazdaságtant akarok!! :DD

imádom a Balatont. meg a tengert is. így aztán a szabadság mindig felesben :)

vagyok, aki vagyok... 2010.07.09. 14:41:55

közgazdaságtant akarok!! :DD

imádom a Balatont. meg a tengert is. így aztán a nyaralás felesben megy :)

aJeti 2010.07.10. 00:48:58

azannyát földim vagy. :D

kozgaztanar 2010.07.10. 08:38:57

@aJeti: és képzeld Kaposvárra jártam középiskolába! :)

aJeti 2010.07.10. 13:34:37

@kozgaztanar: akkor ott azért elkerültük egymást, mert én meg fő. :D

vigike 2010.07.10. 16:46:42

Ha mindenáron bele akarod keverni a közgázt, feltehetnéd a kérdést: mi kerül ezen a strandon 450 Ft-ba? :)
süti beállítások módosítása