Apa közgáztanár

2010.06.22. 15:08

Elöljáróban annyit, hogy reggelente az ovi felé menet általában szerepjátékozunk a Kiscsajjal. Az a bevett koreográfia, hogy ő a hős(nő), én a gonosz ellen és valahogy tutira megszívom. Vagy varázslat, vagy lelemény, vagy simán izomból nyom le, de mindig és rendületlenül. Győz a jó, bukik a gaz. El.
Ma Hádész voltam, ő pedig Susan. Lásd a Herkules című ókori road-movie mixelve a Szörnyek az űrlények ellen című action-thrillerrel. Szóval a jelenet:

 

én: Mit eszel Susan?!

ő: Varázsbarackot, amitől megnő az erőm.

én: Az én országomban nem is terem varázsbarack!

ő: Tudom, ezt egy másik országból hoztam.

én: Ha onnan, akkor az bizony import... De én nem adtam ki importengedélyt varázsbarackra!

ő: Nem is kell az engedélyed!

én: Aha! Szóval szabadkereskedelem van?!

 

Szegény gyerek! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozgaz.blog.hu/api/trackback/id/tr972101122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.06.22. 20:50:47

vajon mi lesz a Kiscsaj, ha megnő... :DD

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.22. 21:16:21

Mire (is) jók az apukák!!! :)))
Nekem nem kell, sőt nem is szabad gonosznak lennem, mi mindig szövetségesek vagyunk a minket megtámadó gonoszak ellen! ;)
És legalább Kiscsaj mondja meg, éppen ki legyél, vagy választhatsz magadnak aktuális főgonoszt?

kozgaztanar 2010.06.23. 09:30:20

@vagyok, aki vagyok...: korántsem biztos, hogy. nagyon erős a természettudományos érdeklődése (növények, bogarak, vulkánok, mi hogyan, miért, stb)
egyelőre vulkánkutató és űrhajós szeretne lenni. (az ESA-t választotta, nem a NASA-t :)

@Enchantée: Hát eddig főleg Galaxar voltam (a gonosz űrlény), de Galaxar mosta már Susan barátja és együtt nyomulnak Hádész ellen. :)

aJeti 2010.06.23. 11:01:14

@kozgaztanar: mi most építettünk egy vulkánt...hány éves is a kiscsaj? csak a korkülönbség miatt kérdezem. :DD

macsk-a 2010.06.23. 11:39:34

@kozgaztanar: @aJeti: vulkánt mi is építettünk a 4,5 évessel. Jelenleg a hemoglobinok a kedvencei, élettani témákkal akasztja ki rendre az ovónénit..
:)

kozgaztanar 2010.06.23. 13:59:45

@macsk-a: @aJeti: 5,5 - vulkán megvolt, a gyetya is elaludt a pohár alatt, sőt már műanyagot is égettünk és tudjuk a víz halmazállapotait :)

vagyok, aki vagyok... 2010.06.23. 14:15:08

:DD a fiammár az oviban is mint megbízható forrás volt számontartva, akár vulkánügyileg, akár biológiából, hogy a matekot már ne is említsem... :)

aJeti 2010.06.23. 14:40:36

@kozgaztanar: akkor az idősebb gyerekemnek félretennéd? köszi :)

kozgaztanar 2010.06.23. 15:07:32

@aJeti: mit? a vulkánt? vagy a gyertyát az üvegpohár alatt? :)))

aJeti 2010.06.23. 17:43:02

@kozgaztanar: az egy szem leányodat. és akkor majd együtt szentségelünk ha helent olvasnak :D

kozgaztanar 2010.06.24. 08:10:47

@aJeti: naná! Helent csak 18 felett olvashatnak, akkor is csak fél szemmel! :)
Bocs Helen!
süti beállítások módosítása