Homer Simpson

2010.04.06. 18:23

Szokták kérdezgetni a gyerekeket, hogy "Mi leszel, ha nagy leszel?" Engem is kérdezgettek eleget mindenféle nagynénik, nagybácsik, ismeretlen ismerősök. Rosszabb esetben bizalmaskodó hátbaveregetés, esetleg vicces grimasz is kísérte az ilyen típusú hiábavalóságot. Gyarló az ember ...

Persze most, hogy felnőttem és pontosan tudom, hogy mi szeretnék lenni, a kutya se kíváncsi rá. Azért elmondom.

Homer Simpson szeretnék lenni. Azt hittétek, hogy Schumacher, mi? Fenét. Továbbmegyek, egyenesen azt gondolom, hogy minden férfi éltében eljön a pillanat, amikor ráébred, hogy ő tulajdonképpen Homer Simpson szeretne lenni.

Akkor már többnyire késő.

 

hu.wikipedia.org/wiki/Michael_Schumacher

en.wikipedia.org/wiki/Homer_Simpson

www.thesimpsons.com/bios/bios_family_homer.htm

hu.wikipedia.org/wiki/A_Simpson_csal%C3%A1d

 

Hogy a poszt közgazdasági vetülete is meglegyen itt egy link Homer üzleti titkairól.

animatedtv.about.com/od/homersimpson/a/homerbusiness.htm

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozgaz.blog.hu/api/trackback/id/tr781898870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2010.04.06. 18:36:05

grat. jó választás.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.07. 09:20:08

Külső, vagy belső hasonulás a cél? Vagy a kettő ötvözete? ;)

vagyok, aki vagyok... 2010.04.07. 10:14:14

valaki leírná nekem ezt az üzleti filozófiát?

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.07. 16:24:29

@vagyok, aki vagyok...: Az én olvasatomban: Homer egy igazi üzletember zseni, akinek kudarcait mindig a körülmények furcsán alakulása okozza, rajta kívül álló világkatasztrófák. :)))))

Bocsi, 2 oldal nem fér be ide magyarosítva.... De ha szólsz, biztosan megkapod németül/oroszul/franciául/magyarul (ja, úgy nem hinném) is ugyanezt... ;)

kozgaztanar 2010.04.07. 17:06:00

@vagyok, aki vagyok...: írok pár Homéros posztot, abból majd minden kiderül! :)

aJeti 2010.04.07. 17:57:22

@kozgaztanar: homérosz már volt. :)vagy az egy másik görög?

kozgaztanar 2010.04.07. 18:10:03

@aJeti: az egy másik. Homer kopasz. :)

díva naíva 2010.04.08. 14:26:55

én újra kislány akarok lenni és játszani akarok a copfjaimmal :)

kozgaztanar 2010.04.08. 14:42:21

@díva naíva: ahhoz nem kell kislánynak lenni! :)

díva naíva 2010.04.08. 14:55:47

@kozgaztanar: de most már nem ugyanaz :) mellette millió baromságon pörög az agyam, akkortájt nem :)

kozgaztanar 2010.04.08. 15:07:13

@díva naíva: szóval egy 8 éves agya kéne, mi? :)

díva naíva 2010.04.08. 19:09:49

@kozgaztanar: ha kérhetem 3 éves :) ha nem kérhetem, akkor 14 éves akarok lenni és génkutatásnak szentelném az életemet... na majd a következőben...

bluemoon · http://mondomamagamet.blogspot.com 2010.04.16. 07:52:08

Én évek óta szörnyülködöm azon, hogy életem választott párja azt mondogatja, hogy neki H.Simpson példaképe, és olyan szeretne lenne, mint ő. Erre tessék! Nincs egyedül.
Bár amikor én valami fárasztó háztartási munka bedőltem a fotelbe és panaszkodtam, hogy elfáradtam, sőt kérdőre vontam, hogy miért nem segített? Nemes egyszerűséggel azt mondta: mert én nem akartam elfáradni.
Na ekkor kezdtem el gyanakodni, hogy ezt a Homéros dolgot ő komolyan is gondolja...
süti beállítások módosítása